Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Family Business International Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely:2724 Újlengyel, Határ út 12., levelezési cím és telephely: 1153 Budapest, Bácska u. 15.; adószám: 23141689-2-13), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.kristaly1.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A webáruház címe
www.kristaly1.hu
Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Family Business International Kft.
A szolgáltató székhelye: 2724 Újlengyel, Határ út 12.
A szolgáltató telephelye és levelezési címe: 1153 Budapest, Bácska utca 15.
A szolgáltató elérhetősége: info@kristaly1.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-144284
Adószáma: 23141689-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Telefonszámai: +36 1 372 04 17 / +36 70 452 51 00
A szerződés nyelve: magyar
NAIH nyilvántartási szám: NAIH-76592/2014
A tárhely-szolgáltató adatai: Family Business International Kft.
Székhely: 2724 Újlengyel, Határ út 12.
Adószám: 23141689-2-13; Cégjegyzékszám: 13-09-144284
Alapvető rendelkezések
– A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre,valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
– Hatály, az ÁSZF módosítása.
– A webshop szerzői jogi mű, szerzői jogi védelem.
– Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok
Az Adatvédelmi elveinket itt olvashatja.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A www.kristaly1.hu webáruházban megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatók. A termékek ára tartalmazza az Áfá-t.
A házhozszállítás ingyenes.
A csomagolás minden esetben ingyenes.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
– Regisztráció
– A megrendelés összeállítása
– A kosár használata
– Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
– A megrendelés elküldése
– A megrendelés visszaigazolása
A megrendelések feldolgozása és teljesítése
A megrendelések feldolgozása:
Munkanapokon a 12 óráig leadott rendeléseket a rendelést követő első vagy azt követő második munkanapon szállítjuk ki.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Fizetési lehetőségek
- Utánvétel, a termék átvételekor.
- Előre utalással.
Az adásvételi szerződés létrejötte
Ha a felhasználó megrendelést küld a www.deltacolostrum.hu webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A megrendelés adatai a felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha vásárlás után mégis meggondolná magát, akkor a még nem használt terméket ez alatt az idő alatt visszaküldheti az
eredeti csomagolásban a vásárlást igazoló számlával, és mi kicseréljük vagy visszafizetjük az árát.
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. A vevő nem veheti használatba a terméket. Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, cégünk nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
Az Elállási jog nem gyakorolható olyan termékek esetében melyek csomagolásának sérülése (törése, összezúzása, felbontása), vagy a termék átmeneti használata és annak sérülése a termék további értékesítését lehetetlenné teszi. Ide értendőek a különféle kozmetikumok, tehát ha elállási jogával élni kíván, ne próbálja ki a termékeket.
Panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a az alábbi e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Panaszkezelési hely: 1153 Budapest, Bácska utca 15.; +36 1 372 04 17; info@kristaly1.hu
Az írásbeli panaszt webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.
Budapest, 2016. december 21.